tirsdag den 13. marts 2012

Hey there guys..

Det har efterhånden været noget tid siden at jeg har opdateret, så jeg tænkte at jeg ville bruge min sy-pause på det. :)

Lige nu arbejder jeg hårdt på den kjole jeg skulle lave.
Corsettet har drillet mig en hel del, da jeg har haft svært ved at sætte fore og forstykket sammen. Men Jeg har vist lige fundet ud af hvad der har drillet mig og hvorfor, så jeg er snart helt klar til at sætte skørtet på, og dermed bliver færdig. :)


Før jeg har sat fore i og lavet stikninger. :)

Her er den på min gine. og så et billede af stikningerne, som der også drillede mig en smule. NOTE: Jeg har ikke fået støjet det endnu, så det er derfor at den folder lidt underligt. :)


For en uges tid siden holdt dejlige Nadia fødselsdags brunch og det var helt vildt hyggeligt. :D
Jeg fik formået at tage 3 billeder mens hun pakkede sine gaver op, som jeg lige ville dele med jer.
Jeg har leget lidt med redigeringen da jeg stadigvæk leger meget med at finde min stil. :D




Og så lige et billede af mig og min yndlingspige

<3
Til sidst har jeg lige et billede af mit outfit + makeup for nogle dage siden.
Jeg håber i alle nyder det dejlige vejr! :D Det gør jeg i hvert fald <3


<3<3

3 kommentarer:

  1. Namnamnamnam <3 ~ vi er så søde på de billeder ^^ <3

    SvarSlet
  2. Uhh, toppen ser vildt godt ud, allerede :D Og elsker farven!

    + Du og Nadia er så dejlige sammen XD

    SvarSlet
  3. Hello!!!
    Nice blog!!
    I just found it!!

    I made a blog a month ago and i would appreciate it if you could check it out and follow if you like it!

    It is http://newfashionorder.blogspot.com/


    Oh btw i took part in a contest for a trip in Korea.The winner will be decided on the views of his video.
    So i would really appreciate it if you could check it out and tell your friends to check it out to!
    Thank you!!!

    The link is this! Korea Contest

    SvarSlet